SEM - Linki sponsorowane
Dzięki kampanią z wykorzystaniem linków sponsorowanych są Państwo w stanie dotrzeć w szybki sposób do konkretnej grupy klientów z kontentego regionu. Dobierającą odpowiednie słowa klucz i określając np. Miasto w jakim ma być prowadzona kampania może promować nasz lokalny biznes.
Zapytaj o ofertę Klienci CennikDla kogo
Linki sponsorowane to świetny sposób na dotarcie do określonej grupy odbiorców w bardzo krótkim czasie. Jeżeli nasze działania mają być widoczne w sieci przez określony czas to ta metoda promocji jest najlepszym rozwiązaniem. Dzięki precyzyjnemu określeniu obszaru i budżetu kampanii mamy nad nią pełną kontrolę.
Korzyści
Największą korzyścią jakie niosą za sobą linki sponsorowane jest dokładne określenie obszaru na jakim mają się wyświetlać nasze reklamy. Kolejny atut to pełna kontrola nad budżetem oraz czasem emisji linków sponsorowanych. Linki świetnie się nadają do przeprowadzanie okazyjnych kampanii, np. z okazji świtą lub innych wydarzeń. Płacimy tylko za użytkownika który kliknie w nasz link czyli stosowny jest system CPC (ang. Cost Per Click) jest to główna przewaga nad kampaniami banerowymi gdzie płacimy za wyświetlenia naszej reklamy.
Kampania Google Ads
Prowadząc kampanie z wykorzystaniem linków sponsorowanych stosujemy głównie reklamy publikowane w wyszukiwarce Google czyli wykorzystujemy system AdWords. Powód jest prosty Google jest niekwestionowanym liderem jeżeli chodzi o wyszukiwarki internetowe dlatego tak dobre efekty dają kampanie prowadzone właśnie tam.
Kampania Facebook
Social Media, czyli portale społecznościowe takie jak Facebook gromadzą potencjalnych klientów. Dlatego warto się tam pokazać i zadbać o swój wizerunek. Kampanie z wykorzystaniem reklam na Facebooku zapewniają dotarcie naszej oferty do konkretnych klientów. Możemy sami ustalić kryteria wyświetlania naszej reklamy. Ponadto posiadanie własnego Fanpage pozwala na szybkie dotarcie z aktualnościami, nowościami, które macie Państwo w swojej ofercie, ale również tworzy pewną więź pomiędzy klientem i sprzedawcą.
Cennik prowadzenia kampanii Google Ads
Budżet | Do 1 999 zł | Od 2 000 zł do 7 999 zł | Od 8 000 zł |
---|---|---|---|
Opłata przygotowawcza | 149 zł | 149 zł | 149 zł |
Koszt prowadzenia kampanii | 300 zł | 200zł + 15% budżetu | 15% budżetu |